Connect with us

Muzică

Festivalul UNTOLD, premiat de ministrul turismului

Published

on

Cel mai mare festival de muzică din România, ținut la Cluj-Napoca începând cu 2015, a primit distincția de Ambasador al Turismului Românesc. Totul s-a întâmplat la Ministerul Turismului, acolo unde ministrul de resort, Bogdan Gheorghe Trif, i-a felicitat pe cei din spatele proiectului.

Astfel, UNTOLD este primul brand românesc care primește această distincție, pentru meritele sale de a promova țara noastră. Festivalul aduce în România, la Cluj-Napoca, zeci de mii de turiști străini. Prin campaniile sale, echipa din spatele festivalului a lansat campanii turistice cu scopul de a-i ține cât mai mult pe turiști în țara noastă. Pe lângă turiștii care au ocazia să descopere Transilvania, an de an, mulți dintre ei ajung să descopere și litoralul românesc, datorită NEVERSEA, celălalt eveniment din portofoliul echipei organizatoare. „Sunt patru ani de când UNTOLD adună sute de mii de oameni într-unul dintre cele mai mari oraşe din România, iar organizarea festivalului Neversea duce tradiţia mai departe la malul mării. Le spun organizatorilor că de acum vor avea o misiune în plus: promovarea turismului şi a imaginii României.”, a spus ministrul Bogdan Gheorghe Trif.

„Suntem onorați să fim numiți Ambasador al Turismului Românesc și oferim asigurări că vom continua să ne implicăm și să dezvoltăm modalități de promovare a României, așa cum am făcut-o încă de la prima ediție a festivalului”, a declarat și directorul general al UNTOLD, Bogdan Buta.

Anul acesta, campania „Transilvania All Inclusive” lansată în 2016, se transformă, în anul centenarului, în „România All Inclusive”. În campanie este implicat și festivalul Neversea din Constanța, fratele mai mic al UNTOLD. În parteneriat cu Ministerul Turismului, brățările de festival UNTOLD și NEVERSEA vor oferi în perioada 5 iulie -30 septembrie reduceri sau alte facilități la peste 70 de obiective turistice importante din întreaga țară.

„Campania «România All Inclusive» este fără îndoială o campanie prin care dorim să deschidem porțile către turiștii străini care vin la festivalurile noastre și să-i motivăm să mai rămână câteva zile la noi în țară pentru a descoperi frumusețile pe care le avem. Nu în ultimul rând ar trebui să fie și o campanie care să ne facă pe noi românii mândri de țara noastră!” , a spus directorul de marketing și comunicare al UNTOLD și NEVERSEA, Edy Chereji.

Mai multe informații despre campanie și despre lista obiectivelor care pot fi vizitate de turiști se pot găsi pe site-ul campaniei. LINK www.untold.com/rai.

English
Română English