© Copyright 2018 evenimentar.ro

Festival

Festivalul UNTOLD, noul sponsor al Universității Cluj

Publicat

în

Jucătorii Universității Cluj vor purta pe tricouri în Liga a II-a sigla UNTOLD. Festivalul muzical a semnat un parteneriat oficial cu echipa care joacă pe Cluj Arena și a devenit unul din sponsorii principali ai lui U.

Pe lângă faptul că în noul sezon, 2018 – 2019, Universitatea Cluj va juca în Liga a II-a, echipa-fanion a Clujului a reușit să își aducă alături un nou sponsor. Este vorba despre festivalul UNTOLD, nume pe care fotbaliștii lui „U” Cluj îl vor purta pe tricourile de joc.

„UNTOLD este mai mult decât un festival de muzică, este și un model de bune practici, așa că organizatorii festivalului își doresc să se implice cât mai mult în comunitatea unde s-a născut unul dintre cele mai bune festivaluri din Europa. Stadionul Cluj Arena, casa festivalului UNTOLD va avea începând din acest an o dublă semnificație pentru fanii festivalului dar și pentru suporterii echipei FC Universitatea Cluj. Unul dintre motivele care a stat la baza acestui parteneriat este acela că atât UNTOLD cât și echipa de fotbal FC Universitatea Cluj sunt două branduri născute în orașul de pe malul Someșului și care au reușit de-a lungul anilor să aducă renume național și internațional Clujului.”, au declarat organizatorii UNTOLD.

FC Universitatea Cluj este unul dintre cele mai importante branduri sportive din România, cu o istorie de aproape 100 de ani. FC Universitatea Cluj a adoptat un model organizațional modern, inspirat din succesul cluburilor europene de tradiție, deschizând porțile tuturor celor care doresc să facă parte din fenomenul „U”.  Echipa se află în fața unui sezon la finalul căruia poate reveni în elita fotbalului românesc.

UNTOLD se alătură, ca sponsor al lui „U” Cluj, celor de la Banca Transilvania, instituție lansată tot la Cluj-Napoca și firmei producătoare de tractoare românești IRUM din Reghin.

Festivalul de muzică nu este la prima sa colaborare cu fotbalul românesc. În 2016, UNTOLD a încheiat un parteneriat strategic cu Federația Română de Fotbal, condusă de Răzvan Burleanu, numit „United by music. United by football!”. Prin acesta, cele două branduri au lansat ca produs pentru suporteri primul tricou “cântător” din istoria fotbalului, personalizat cu 5 variante de mesaje și un QR code. Tricourile, asemănătoare cu cele ale jucătorilor naționalei României, au fost purtate de DJ-ii de la UNTOLD în show-urile lor, în frunte cu Armin Van Buuren.